Θα ξεκινήσω με ένα άρθρο αυτήν την εβδομάδα που σίγουρα απασχολεί το γυναικείο πληθυσμό.Αυτό το περιβόητο χέρι ,που παραμένει κρεμασμένο ….

Συγκεκριμένα αναφερόμαστε για τον τρικέφαλο μυ και περισσότερο στην μακρά κεφαλή του.Το σημείο αυτό έχει συνήθως αρκετές λιποαποθήκες ,ενώ παρατηρούμε έντονη μυική ατροφία.Αυτό είναι και φυσιολογικό ,αν σκεφτείτε ότι ο μυς αυτός δε δέχεται πολλά ερεθίσματα μέσα στην καθημερινότητα μας,διότι δε χρησιμοποιείται τόσο ,συγκριτικά με άλλους μυς.

👍Η λύση;
Μυική υπερτροφία του τρικέφαλου μυ και ιδιαίτερη έμφαση στη μακρά κεφαλή.Πρέπει να δώσουμε ερέθισμα με βασικές ασκήσεις όπως είναι οι γαλλικές πιέσεις και μάλιστα πραγματοποιώντας 5+ σετ των 8-12 επαναλήψεων.Σε περιπτώσεις με μικρή μυικότητα ίσως χρησιμοποιήσουμε και 3 ασκήσεις ,3 φορές την εβδομάδα.Το πιάσιμο είναι ένας καλός γνώμονας για να δούμε αν πρέπει να ξανά χτυπήσουμε το μυ ,αναλόγως την ανάρρωση που έχει.

✖️Είναι αρκετά δύσκολος μυς και θέλει επιμονή και υπομονή.Με απλές πιέσεις στην τροχαλία ,όπως η κοπέλα στην φωτογραφία ,δεν θα καταφέρετε κάτι.Πρέπει να δώσετε πολύ δυνατό ερέθισμα στο μυ για να αναπτυχθεί.

Αυτά για τη προπόνηση για μυική υπερτροφία ,που συνοδεύεται με εξατομικευμένη διατροφική παρακολουθήση ,προκειμένου να έχουμε πλεόνασμα πρωτεϊνικό για δόμηση,με ότι αυτό συνεπάγεται.

👍Το λίπος θα καεί με τη συνολική αύξηση του bmr ,γεγονός που σημαίνει ότι δεν πρέπει να ξεχάσετε και την πολύ σημαντική προπόνηση ποδιών ,που θα σας δώσει αύξηση των συνολικών καύσεων .

Καλή επιτυχία στην προσπάθεια σας.