Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι γνωρίζετε την απάντηση: «Τίποτα από τα 3».
Ωστόσο θα ήθελα λιγάκι να αναφερθώ στη θερμιδική ανάλυση τους και κατ´ επέκταση
στο γενικότερο νόημα των θερμίδων των τροφών.

Ας υποθέσουμε ότι αναφέρομαι στα 40γρ για το κάθε είδος γλυκού

✔️1 Κουραμπιές περιέχει 240 θερμίδες και 9,2 γρ. λιπαρά .Τα λιπαρά του είναι κυρίως κορεσμένα.

✔️1 Μελομακάρονο περιέχει 200 θερμίδες και 9 γρ.λιπαρά.Όταν παρασκευάζεται με ελαιόλαδο περιέχει λιγότερα κορεσμένα.

✔️1 Δίπλα περιέχει 160 θερμίδες και 4,2 γρ λιπαρά.
Οι δίπλες έχουν σχεδόν 50% λιγότερα λιπαρά. Εάν, μάλιστα, για την παρασκευή τους έχει χρησιμοποιηθεί ελαιόλαδο και όχι σπορέλαιο, τότε θα ενισχύσετε τον οργανισμό σας με μονοακόρεστα λιπαρά οξέα.

Καλό είναι να μην κοιτάτε τις θερμίδες ενός προϊόντος ,αλλά αυτές οι θερμίδες σε τι αντιστοιχούν.Το πιο βασικό για ένα διατροφικό πλάνο είναι η μη έκκριση της ινσουλίνης.Αυτό βέβαια ισχύει για τα άτομα που κάνουν απλά μία δίαιτα ,τα οποία για να χάσουν κιλά βρίσκονται σε διαρκή φάση καταβολισμού. Όσοι γυμνάζονται χρειάζονται αναβολισμό,δηλαδή και έκκριση ινσουλίνης ,αλλά κυρίως την ώρα μετά την προπόνηση.

Η ινσουλίνη δυστυχώς μεταφέρει λιπαρά οξέα ,αλλά είναι και υπεύθυνη για τη γλυκόζη και τα αμινοξέα στα κύτταρα .Επομένως θα γεμίσεις λίπος με την έκκριση της ,αλλά θα κάνεις και ανάπλαση του μυϊκού ιστού.
👉Εδώ είναι η λεπτή γραμμή:

Σε περιπτώσεις που κάποιος τρώει για αρκετό καιρό γλυκά ,έχει δημιουργήσει μεγάλο θέμα στην έκκριση ινσουλίνης.

Δε μας νοιάζουν οι θερμίδες ,αλλά η μη ύπαρξη της ζάχαρης για αρκετό καιρό.Η εξισορρόπηση της ινσουλίνης θα σας δώσει το αποτέλεσμα που θέλετε.Επιπλέον τα κορεσμένα λιπαρά των γλυκών θα δημιουργήσουν επιπρόσθετο λίπος.Επομένως μακριά από τα γλυκά.

❓Αν με ρωτούσατε πότε θα μπορούσα να φάω ένα γλυκάκι ,θα σας απαντούσα αμέσως μετά την προπόνηση σας με βάρη είναι πιο μικρό το κακό..Ωστόσο μην εκμεταλευτείτε την απάντηση μου .Γιατί ναι μεν θέλουμε λίγη ζάχαρη ΜΟΝΟ μετά την προπόνηση ,αλλά τα λιπαρά όχι.

Καλές γιορτές.

(πηγή φωτογραφίας: ethnos)