Ασχολούμαι στα άρθρα μου περισσότερο με την αλλαγή του γυναικείου σώματος ,μιας και είναι αρκετά δυσκολότερη από εκείνη του άντρα.Βλέπω πολλούς άντρες να παιδεύονται στα γυμναστήρια ,είναι κρίμα γιατί πραγματικά είναι τόσο εύκολο για εμάς να αλλάξουμε το σώμα μας.

Ορμόνες όπως η τεστοστερόνη και η αυξητική ορμόνη εκκρίνονται πολύ λιγότερο στις γυναίκες,γεγονός που κάνει δυσκολότερη τη μυική ανάπτυξη και επομένως και την καύση λίπους.

Γενικά η γυναίκα είναι πιο ευάλωτη στο να δεχτεί ζημιά στους μηχανισμούς της έπειτα από αυστηρές δίαιτες.Επιπλέον το αποτέλεσμα σε μία γυναίκα λόγω του ρυθμού μυικής ανάπτυξης είναι πιο αργό και σίγουρα αυτό δεν είναι και ότι πιο ενθαρρυντικό .

▶️Η διαδικασία και για τον άντρα,αλλά και για τη γυναίκα είναι ίδια .Χτίσιμο μύων ή αλλιώς μυική υπερτροφία .Σκεφτείτε οι γυναίκες ότι η μυικότητα που έχετε είναι σαν το καλαμάκι μέσα σε ένα ποτήρι.Θέλουμε να μεγαλώσουμε το καλαμάκι και να μικρύνουμε το ποτήρι.

Το λάθος που κάνετε οι περισσότερες γυναίκες είναι να προσπαθείτε απλά να χάσετε κιλά μικραίνοντας το ποτήρι αλλά και το καλαμάκι.Το καλαμάκι -ο μυικός ιστός όμως ,είναι υπεύθυνος για τη σωστή ορμονική λειτουργία αλλά και τα επίπεδα του μεταβολισμού σας.

❓Γιατί προσπαθείτε να χάσετε κιλά ενώ το θέμα βρίσκεται στη μυικότητα σας;Θα χάνετε κιλά,θα χάνετε μύες ,θα ρίχνετε το μεταβολισμό και εν συνεχεία θα τρώτε ελάχιστα μήπως παχύνετε ή θα τρώτε κανονικά με αποτέλεσμα την άμεση λιποαποθήκευση .

Ένα λάθος που θέλω επίσης να επισημάνω είναι η τακτική προπόνησης σας.Βλέπω γυναίκες να κάνουν προπόνηση αντρών.3 ασκήσεις στήθος κτλ….Είστε γυναίκες ,είναι κοινή διαδικασία ,μυική υπερτροφία,αλλά τα σημεία που πρέπει να υπερτροφήσουν σε σχέση με έναν άντρα είναι διαφορετικά

Η προπόνηση μιας γυναίκας δεν έχει καμία σχέση με ενός άντρα….Εστιάστε σε πόδια,γλουτιαίους και τρικεφάλους…

(πηγή φωτογραφίας: cosmopolitan)