Personal Training/Προπονητική με βάρη

seminario_proponitiki_1

Τίτλος:
«Σεμινάριο Personal Training/Προπονητικής με βάρη»
Τοποθεσία:
DF Personal Training
Λεωφόρος Βουλιαγμένης 2, (είσοδος όπισθεν του κτιρίου, Θάσου 1)
Γλυφάδα 166 75, Ελλάδα
Ημερομηνία:
27 Ιανουαρίου 2019
Ώρα:
11.00 – 15.00
Συμμετοχή: 120 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), η θέση εξασφαλίζεται ΜΟΝΟ με προπληρωμή μέσω e-banking ή κατάθεση:
Τράπεζα Πειραιώς
Αριθμός λογαριασμού:5146-072862-514
IBAN: GR5001721460005146072862514

Στην τιμή περιλαμβάνεται:

-Η παρακολούθηση του σεμιναρίου

-Παράδοση του υλικού των ομιλιών στα email των συμμετεχόντων

-Lunch break

Όνομα (απαραίτητο)

Επίθετο (απαραίτητο)

Τηλέφωνο (απαραίτητο)

Το email σας (απαραίτητο)

Σεμινάριο Personal Training/Προπονητικής με βάρη
(θεωρία και πράξη)
🗒Θεματολογία:¨Πώς σχεδιάζουμε ένα πρόγραμμα εκγύμνασης αναλόγως τον ασκούμενο που έχουμε απέναντι μας;¨
¨Ανάλυση τεχνικής συνηθέστερων ασκήσεων ¨
(οι συμμετέχοντες θα φοράνε αθλητική ενδυμασία και θα διδαχτούν τεχνικά 18 διαφορετικές ασκήσεις)

📌Τι θα περιλαμβάνει το σεμινάριο;
✔️Πώς παίρνουμε αναλυτικό ιστορικό σε έναν ασκούμενο;Τι ερωτήσεις πρέπει να κάνουμε;Για ποιό λόγο γίνεται η κάθε ερώτηση;Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τον ασκούμενο ;Όλα παίζουν ρόλο για το αποτέλεσμα.Θα γίνει σε real time σε 2 από τους συμμετέχοντες (άντρα,γυναίκα)ο τρόπος που παίρνουμε ιστορικό
✔️Προσαρμογή ενός ασκούμενου αναλόγως το επίπεδο ή το χρονικό διάστημα απουσίας τους.Τι πρόγραμμα ακολουθούμε ;
✔️Θα γίνει ανάλυση του γενικού τρόπου με τον οποίο σχεδιάζεται ένα πρόγραμμα εκγύμνασης.
-προτεραιότητα ασκήσεων
-τοποθέτηση τους
-καταλληλότητα ασκήσεων αναλόγως με το επίπεδο του ασκούμενου
-επαναλήψεις,σετ,διαλείμματα
-ευελιξία μέσα στο πρόγραμμα
✔️Θα γίνει ανάλυση τεχνικής στις παρακάτω 18 ασκήσεις σε real time.(Όλοι θα έρθουν με ενδυμασία γυμναστηρίου).
-Πιέσεις στήθους οριζόντιες
-Επικλινείς πιέσεις στήθους
-Εμπροσθολαίμιες έλξεις πλάτης
-Κωπηλατική χαμηλής τροχαλίας
-εμπροσθολαίμιες πιέσεις ώμων στο μηχάνημα
-καθίσματα στο Smith
-εκτάσεις τρικεφάλων με αλτήρα, 1 χέρι
-πιέσεις τρικεφάλων στην τροχαλία
-κάμψεις δικεφάλων στην τροχαλία
-οπίσθια άρση ποδιού για γλουτιαίους
-γαλλικές πιέσεις
-κάμψεις δικεφάλων με ίσια μπάρα
-πλάγιες εκτάσεις αλτήρων
-σκυφτές πιέσεις αλτήρων
-απαγωγούς
-προσαγωγούς
-κοιλιακούς
-ραχιαίους
✔️Πώς σχεδιάζουμε ένα πρόγραμμα σε
-ελλιποβαρή
-παχύσαρκο
-γυναίκα
-άντρα
-ηλικιωμένο
-άτομο με κήλη στη μέση
-άτομο με ρήξη στο γόνατο
-άτομο ηλικίας 18-25
-άτομο 50+
👉Υπάρχει λόγος για το σχεδιασμό του κάθε προγράμματος εκγύμνασης και όλα εξαρτώνται από τον ασκούμενο που έχεις απέναντι σου.Η διαδικασία είναι μία ,κατά την οποία σχεδιάζεις ένα πρόγραμμα και πρέπει να γνωρίζεις πως θα κινηθείς για να δημιουργήσεις ένα ασκησιολόγιο το οποίο θα είναι κατάλληλο ,αποδοτικό και ασφαλές για τον ασκούμενο σου.
▶️Ένα ιδιαίτερο σεμινάριο που κάνω για συναδέλφους μου προσωπικούς γυμναστές ,γυμναστές γυμναστηρίων ,αλλά και ασκούμενους που αναζητούν έγκυρη γνώση .
Ωφείλεις ως γυμναστής να γνωρίζεις για ποιό λόγο κάνεις το καθετί στον ασκούμενου σου και να το τεκμηριώνεις κάθε φορά επιστημονικά και σύμφωνα με τους μηχανισμούς του σώματος,την κινησιολογία των μύων και τη βιοχημεία του οργανισμού.
👉👉Δε φτιάχνω ένα πρόγραμμα επειδή μου αρέσει ή το έχω δει.Σχεδιάζω ένα πλάνο κατάλληλο ,το οποίο θα μου δώσει αποτέλεσμα χωρίς κίνδυνο τραυματισμού.