Χρήσιμες συμβουλές για γυμναστική

Ένα συχνό λάθος που κάνουν οι νέοι αθλούμενοι, λόγω του ενθουσιασμού τους κυρίως, είναι η υπερπροπόνηση. Ειδικά στην αρχή που το σώμα δεν έχει προσαρμοστεί θέλει ήπια προπόνηση. Με 3-4 φορές την εβδομάδα κάνοντας σωστή γυμναστική θα παρατηρήσετε αισθητά  αποτελέσματα. Επιπλέον θα έχετε τη δυνατότητα βαθμιαίας προσθήκης προπονήσεων με αποτέλεσμα να μην επιβαρύνεται το σώμα αλλά και να μην το μπλοκάρετε πετυχαίνοντας  συνεχόμενη  ανάπτυξη.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος μην αγχώνεστε να σηκώσετε  πολλά κιλά, αλλά συγκεντρωθείτε ως προς την τεχνική και σωστή εκτέλεση της άσκησης. Αυτή θα σας δώσει το γρήγορο αποτέλεσμα και μάλιστα χωρίς τον κίνδυνο τραυματισμού…

Προσέξτε  το πρόγραμμα εκγύμνασης σας να σχεδιαστεί σύμφωνα με  τα δεδομένα των καθημερινών σας δραστηριοτήτων και της διατροφής που έχετε δυνατότητα να ακολουθήσετε.Οι συνθήκες αυτές πρέπει να ληφθούν σοβαρά αν θα είναι light ή δυνατό το πρόγραμμα σας στο γυμναστήριο…