Γιατί προπόνηση με βάρη;

-Απεριόριστο ασκησιολόγιο

-Δημιουργία καλής συμμετρίας και σωστών αναλογιών

-Τηρείται η αρχή της προοδευτικότητας με τη διαδικασία αύξησης κιλών

-Βελτίωση της μυικής πυκνότητας και της ενδομυικης συναρμογής καθώς τα βάρη ενεργοποιούν πολύ μεγαλύτερα τμήματα του μυϊκού συστήματος,βελτιώνοντας παράλληλα και το συντονισμό του σώματος

-Ενισχύουν τη μνήμη μας σύμφωνα με ερευνητές του Unevercity of British Columpia

-Αδυνατιζεις πιο γρήγορα διότι με την αύξηση του μυϊκού ιστού το σώμα μας κάνει περισσότερες καύσεις λίπους με αποτέλεσμα να καταναλώνει περισσότερες θερμίδες

-Προστατεύεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα διότι ο οργανισμός γίνεται πιο ανθεκτικός από κρυολογήματα και ιώσεις

-Διατηρείς την υγεία σου διότι με τα βάρη καις το σπλαχνικό λίπος,άρα αποφεύγεις τα καρδιαγγειακά νοσήματα και ελέγχεις την αρτηριακή πίεση. Ταυτόχρονα η καρδιά σου αποκτά περισσότερη αντοχή

– Ενισχύεις την οστική σου πυκνότητα καθώς η προπόνηση με βάρη  συμβάλλει έως και 3% στην αύξηση της οστικής μάζας , μειώνοντας την πιθανότητα πρόωρης οστεοπόρωσης .

-Αποβάλεις το στρες και αυξάνεις την ψυχική σου διάθεση με την έκκριση ενδροφινών (ορμόνες που παράγονται κατά την άσκηση ) οι οποίες ανεβάζουν την ψυχική διάθεση και σε συνδυασμό με τη βελτίωση της εξωτερικής εμφάνισης αυξάνεται η αυτοπεποίθηση .

-οι δυνατοί μύες και αρθρώσεις, που φτιάχνουν τα βάρη ,λειτουργούν σαν απορροφητές κραδασμών/αμορτισέρ και προφυλάσσουν αποτελεσματικά από τους τραυματισμούς.

-Ισχυροποιουνται οι μυς της μέσης που προστατεύουν  από τις πολύ συχνές και ιδιαίτερα επώδυνες παθήσεις της μέσης που υποβαθμίζουν δραματικά τη ζωή πολλών συνανθρώπων μας.

-Το σώμα αποκτά ισορροπία και σωστή στάση